Tuesday, November 6, 2007

Medie interesse for maleri udstillingen








Det er helt vildt. Her til aften er jeg blevet interviewet til NILE TV, til et kulturprogram der hedder "Report". Jeg blev bevilget 10-15 min, hvor jeg blev bedt om at fortælle om alle mine malerier, og jeg gik derfor fra maleri til maleri og fortalte veloplagt om hvert eneste. Jeg skulle også fortælle lidt om min maleteknik, om farvevalg etc..
Derefter skulle Pritty gøre det sammme. Desværre var Sheela forhindret i at være tilstede, men galleri-ejeren repræsenterede hende udmærket.
Nu venter vi spændt på hvornår udsendelsen kommer i TV. Vores chauffør Ismail er pavestolt over at hans boss`s kone har været i TV, og har allerede flere løsninger på, hvordan vi kan få udsendelsen at se - vi kan altid se den i hans lille lejlighed sammen med hele hans famile.

Af gode grunde kunne jeg ikke fotografere mig selv under interviewet - men jeg har foreviget Pritty (i rødt) da hun "var i ilden", samt knipset galleri-ejeren dr. Nadia (i lyseblåt), der taler med produceren.

1 comment:

Anonymous said...

Kære Kirsten.

Tillykke med din egyptiske tv-debut. Godt gået.

KH Marianne